Håndværk og byggeri

Lad os hjælpe dig med at holde styr på tallene

Der bliver løbet stærkt i det midtjyske håndværk og byggeri. Som lille eller mellemstor håndværksvirksomhed kan det derfor være svært at finde den nødvendige tid til mange af de vigtige økonomiske og administrative opgaver, fx

–  sagsstyring
–  budgetter
–  investeringer i udstyr, biler og lign.
–  likviditetsstyring
–  debitorstyring (fakturering, opfølgning, rykkere mv.)
–  kreditorstyring (fx betaling på optimalt tidspunkt)
–  rapportering til banken
–  momsindberetning
–  lønadministration
–  årsregnskaber
–  selvangivelse
–  og så videre.

Hos ANKER HØST får du en revisor, der har det som sin vigtigste mission at gøre hverdagen nemmere og tallene bedre for lige netop din virksomhed. Vi har i årtier arbejdet med små og mellemstore virksomheder i det midt- og vestjyske, og vi kender din branche og dens særlige udfordringer.

Du kan bruge os på flere niveauer:

  • Løbende bogføring
  • Udarbejdelse af regnskaber
  • Indberetning af moms
  • Lønadministration
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Udarbejdelse af økonomiske rapporter til banken
  • Styring af debitorer (fakturering, rykkerprocedure mv.)
  • Rådgivning om likviditet, investeringer, finansiering mv.

Vil du helt slippe for de daglige bekymringer med at bogføre, fakturere, betale regninger etc., kan du få en fast medarbejder hos ANKER HØST, som kører hele din regnskabs- og bogholderifunktion. Det kan du læse mere om her.

Skal vi mødes?

Få en snak med Karsten Nielsen om, hvordan vi kan hjælpe dig med at holde styr på tallene.

Karsten Nielsen

Karsten Nielsen

Registreret revisor, Cand.merc.aud.

Direkte tlf.: 8844 4427
Mobil: 5126 1577
E-mail: kn@ankerhost.dk