Digitalisering
Hvor langt er din virksomhed med digitalisering?
Der er mange gevinster at høste ved at gøre din virksomheds økonomiske og administrative processer digitale. Bedre flow. Øget produktivitet. Hurtigere og mere kvalificerede beslutninger. Bare for at nævne nogle få.
Har du endnu ikke fået hul på digitaliseringen af din virksomhed, eller er du bare klar til at tage de næste skridt, så lad ANKER HØST hjælpe med at skræddersy en løsning.
Sådan kommer du igang
Behov
Sammen med dig afdækker vi din virksomheds behov. Hvor kan I først og fremmest vinde ved at digitalisere?
Løsning
Med udgangspunkt i vores mangeårige erfaring og forskellige digitale værktøjer sammensætter vi en skræddersyet løsning.
Rådgivning
Vi hjælper dig godt i gang med dine digitale værktøjer og sikrer, at systemerne snakker sammen.
Digitalisering
AUTOMATISERET BILAGSHÅNDTERING
Slip for de fysiske bilag. Vi hjælper dig godt i gang med et brugervenligt værktøj til digital bilagshåndtering. Herefter kan du vinke farvel til bilagsmapper og bortkomne papirbilag – og i stedet sige goddag til en meget nemmere hverdag, hvor du både indlæser, godkender og bogfører alle virksomhedens bilag digitalt.
Du får naturligvis tilpasset den konkrete løsning til dine specifikke behov. Og du kan selv vælge, om du vil have bilagshåndtering automatiseret 100 procent, eller om du i første omgang foretrække at bevare nogle af de manuelle processer.
Hos ANKER HØST tilbyder vi sikker deling af dokumenter
Shasaf – sikker dokumentdeling
Med Shasaf har du fuldstændig styr på, hvem der kan se de dokumenter, du ønsker at dele – både eksternt og internt. Det skaber tryghed, sikkerhed og loyalitet, når du tager jeres fælles sikkerhed og effektivitet til næste niveau og sikrer, at I ikke længere skal sende eksempelvis forretningskritiske eller personfølsomme informationer via e-mail.
Digitalisering
Dokumentstyring
Få en digital dokumentboks med direkte login fra vores website. Vi benytter den danske løsning shasaf (share safe), som gør det både nemt og sikkert at opbevare og dele digitale dokumenter.
Brug fx din digitale dokumentboks til at opbevare og udveksle kontrakter, rapporter, bilag og øvrige dokumenter med
- bestyrelse / advisory board
- revisor
- bank
- forsikring
- pension
- konsulenter
- nøglemedarbejdere
- kunder
- andre samarbejdspartnere.
Sæt dine dokumenter i system
Du kan oprette mapper efter behov og dermed skabe system i dine dokumenter.
Vælg, hvem der må se hvad
Du kan oprette nye brugere til dokumentboksen og tildele dem forskellige brugerrettigheder.
Giv nem besked om ændringer
Når du uploader et nyt dokument til boksen, kan du med et enkelt flueben sørge for, at de tilknyttede brugere får besked.
Søg, og du skal finde
Du kan lynhurtigt søge dig frem til et bestemt dokument med den effektive søgefunktion i shasaf.
Få sikker adgang 24/7
Din virtuelle dokumentboks er cloudbaseret. Du har derfor adgang 24/7 alle årets dage. Nemt, hurtigt og helt igennem sikkert.
Digitalisering af
Økonomi- og lønsystemer
Hos ANKER HØST benytter vi alle de gængse økonomisystemer, herunder C5, e-conomic og Uniconta.
Vi er Visma DataLøn partner og anvender derudover Danløn som lønsystem.
Som kunde er du med andre ord dækket ind på alle parametre, når det handler om digitale løsninger og effektivt flow.