Lønadministration

Lønadministration

Når ANKER HØST varetager hele eller dele af lønadministrationen i jeres virksomhed, er medarbejderne sikret rettidig udbetalt løn. Virksomheden er ligeledes sikker på, at indberetninger og indbetalinger til SKAT, ATP, FerieKonto, pensionsordninger m.m. sker i overensstemmelse med reglerne og til tiden.

Lønadministration med omtanke

ANKER HØSTs erhvervsserviceafdeling er erfarne brugere af flere lønsystemer, herunder DataLøn eller Danløn. Vi er tillige Bluegarden partner.

Vi hjælper også gerne med andre opgaver i relation til lønadministrationen. Det kan f.eks. være ansøgning af refusion ved sygdom eller barsel.

Outsourcing, men fuld kontrol

Outsourcing betyder, at I lejer en fast medarbejder hos os til at udføre de administrative lønopgaver. I bevarer selv den fulde kontrol, for vi udbetaler ikke løn, før I har godkendt lønsedlerne.

Ved outsourcing betaler I kun for de effektive arbejdstimer, vi bruger. Ikke for pauser, ferie, fravær eller spildtid. Omfanget af de opgaver, vi skal håndtere, aftales fleksibelt og efter behov, vi svarer f.eks. også gerne på de ansattes løntekniske spørgsmål.

Fordelen for virksomheden er, at outsourcing af lønadministration frigiver ressourcer, så I kan fokusere på kerneforretningen og de indtægtsgivende aktiviteter.